PRA Teknik Preselling Proses

PRA Teknik Preselling Proses

Anda mungkin perasan video-video ni.

Ini apa yang berlaku.


Saya buat FB Ads, promot Video 1.
Anda tengok video tersebut.

Kemudian, saya promot Video 2.
Anda tengok video tersebut.


Seterusnya benda yang sama jadi kat Video 3,4 dan 5.

Sedar tak sedar, dah 5 video saya anda tengok.


Seterusnya, anda masuk ke website ni.

Website nilah sebenarnya apa yang saya nak bawa anda.


5 video tadi tu, bertindak sebagai pre-sell sahaja.
Untuk tujuan, bagi biasa dengan iklan saya, dan tak rasa kekok untuk klik website saya.


"ORANG TAK BELI SEKALI PANDANG SAHAJA"

Dalam banyak keadaan, produk/servis yang kita beli tu, kita dah dengar/tahu/nampak beberapa kali.

Benda tu dipanggil preselling proses.


Makna kata, kalau produk anda takde preselling proses ni, susah nak dapat jualan.

BAGAIMANA Kalau saya bantu anda, untuk setup Preselling proses ni, secara AUTOMATIK, guna FB ADS.....

Saya ajar cara mudah buat video yang boleh jadikan proses preselling ni, TAK ANNOYING kat prospek anda.

Anda berminat tak nak belajar?

Jika berminat, boleh daftarkan maklumat anda di bawah ni dulu.

Nanti, bila panduan ni dilancarkan, saya akan bagitahu kat anda.........

OK?




Perhatian! Sila lengkapkan borang di bawah.

Ruangan yang wajib diisi

BUTIRAN PEMBELIAN

Produk Kuantiti
prateknikpreselling BELUM MULA
JUMLAH

BUTIRAN PELANGGAN

BUTIRAN PEMBAYARAN